India - Reisverslag uit Orchha, India van 2017reisINDIA - WaarBenJij.nu India - Reisverslag uit Orchha, India van 2017reisINDIA - WaarBenJij.nu

India

Door: Lea

01 November 2017 | India, Orchha

Dinsdag 31 oktober
Vroeg uit de veren en vlug weg hier….. het slechtste Hotel ooit. Echt veel ontbijten...... we laten dit maar achterwegen, we zien namelijk ( de man die gisteren ook al alles alleen aan het doen was ) de vaat afdrogen met een doek die wij nog niet als dweil zouden gebruiken!!! Dwars door landelijk heen India reizen we verder naar Orchia. Een leuke rit, onderweg bananen gekocht die hier veel lekkerder smaken dan thuis, veel dorpjes gezien, wassende mensen bij de waterputten, de reis is alles behalve saai, maar wat een weg hobbels, kuilen, obstakels, koeien we zijn helemaal door elkaar geschud, maar goed je moet er natuurlijk iets voor over hebben om India te bekijken. Als we aankomen zien we een geweldige locatie Hotel Amar Mahal, geen Kasteel maar het lijkt er wel op. Mooie kamers met een terras, we frissen ons FF op en worden verwacht om gezamenlijk naar het dorpje te wandelen. We zien weer een fort, de tempel slaan we over, Mieke en ik laten een henna tatoe op onze hand zetten en sponseren de zeer mooie, lieve jonge dame die Riena heet en graag lerares wilt worden. We kopen kruiden, kamasutra kaarten worden ons aangeboden en lopen naar ons Hotel. We eten hier en gaan op ons terras voor onze kamers zitten, Luc en Karien komen en laten al wat foto's zien, Weer een leuke dag gehad