INDIA - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van 2017reisINDIA - WaarBenJij.nu INDIA - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van 2017reisINDIA - WaarBenJij.nu

INDIA

Door: LEA

23 Oktober 2017 | Nederland, Uithoorn

Vertrek vanuit Uithoorn na een lekker ontbijt 8.10 uur.
Gelukkig maar, druk en alles gaat zeer langzaam, we zijn om 10.00 uur (ongeveer ) uiteindelijk door de gate.
Lekkere STAR bucks koffie en meteen inchecken, vliegtuig over vol....
Al mensen leren kennen die in onze groep zitten, we laten ons benieuwen wie er allemaal mee gaan.
Reis verloopt soepel, zeer jammer dat Jos een rij of 10 achter ons zit. Wat ons opvalt, zeer veel Indiase mensen ( met tulband ) aan boord.
Aankomst New Delhi vroeger dan gepland, maar.....daarom een rij van ongeveer 1 a 2 uur voor de paspoort controle, foto, paspoort, visum, hand links, hand recht, duimen en maar wachten op een goedkeuring inclusief stempel. Een voordeel de koffers zij nu op ons aan het wachten in plaats van anders om.
Eindelijk bijna als laatste komen we aan waar KRAS reizen ons opwacht.
FF wachten op de laatste mensen, kennis maken en naar de bus.
Ze zijn niet al te vriendelijk, de mensen zeggen bijna niets en kijken zeer nors.
Drukte in het links rijdende verkeer naar ons Hotel Africa, paspoorten inleveren en kamers toewijzen.
Een afzakkertje, limocello en Wal natuurlijk een Wiskey, gekocht op Schiphol, FF iets tikken en te slapen.

• 26 Oktober 2017 - 15:42

Linda Karpinski:

Zeer benieuwd naar jullie verhalen.